Vragen

  • Hoe kan ik zien bij welke locaties ik vooraf een voucher kan bestellen via de site? Op de pagina 'aanbod' ziet u alle deelnemende locaties en belevenissen staan. Als u een locatie of belevenis opent, ziet u aan de vinkjes welke optie van toepassing is: betalen met de cadeaukaart, vooraf via de site een belevenis kiezen of beide. Als u een prijs, een arrangementsomschrijving en een knop met 'voucher bestellen' ziet staan, dan kunt u voor deze belevenis vooraf een voucher bestellen.
  • Hoe gaat de betaling in zijn werk als de waarde op mijn cadeaukaart lager is dan de waarde van de belevenis? U dient direct bij het afronden van uw bestelling te betalen. U kunt hierbij gebruik maken van het beveiligde systeem van iDeal. Zij staan garant voor een veilige afhandeling en verwerking van uw betaling. Zodra uw betaling is ontvangen, verstuurt Leisure Gifts BV de bestelde voucher naar het opgegeven e-mailadres.
  • Hoe ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling? Direct na het bestellen van uw voucher ontvangt u een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. In deze bevestiging wordt uw bestelde belevenis weergegeven. Indien u geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met de Service Desk van Leisure Gifts BV via info@sauna-cadeaucard.nl of 088 - 629 3702.
  • Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen per e-mail? Als u geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met de Service Desk per e-mail op info@sauna-cadeaucard.nl of telefonisch op 088 - 629 3702. Om u snel te kunnen helpen is het van belang om onderstaande gegevens bij de hand te houden: de naam waarop de bestelling is gemaakt, het e-mailadres, datum van bestellen, de bestelde belevenis en betaalwijze (cadeaukaart en/of iDeal).
  • Hoe lang is mijn voucher geldig? Op uw voucher wordt altijd de verloopdatum duidelijk vermeld. U heeft altijd een jaar de tijd om uw cadeaukaart te besteden. Zorg dus dat u binnen een jaar een voucher bestelt én binnen een jaar een reservering hebt gemaakt bij de gekozen locatie om uw voucher te verzilveren en van uw belevenis te genieten.
  • Mijn voucher is verlopen, kan ik deze nog gebruiken? Helaas kunt u een verlopen voucher niet meer inwisselen. De vouchers worden gecheckt op geldigheid en een verlopen voucher wordt daarom niet meer geaccepteerd. Het is helaas niet mogelijk de geldigheidsduur van een voucher te verlengen.